Ingen bra dag precis

DÖD !!
Jo det är lite så jag känner mej för stunden, orkade mej upp en stund för att ta ut Texas men sen var det att inta tillbaka till sängen som gällde för min del.
Hoppas på att snart vara uppe på benen igen o att orken är tillbaka inom kort :)
Har inte vart sängliggandes på grund av SLE:en på länge så vore kanske dumt att klaga på att man ligger här som en klubbad säl nu, neej lite synd är det nog om mej ändå ;)
 
Mirre o Dixie gör matte sällis när hon är dålig, de har ju vanan inne för de här att sova bort dagarna :)
 
Neej nu till något annat, Mäklaren kommer imorgon 15.30 !!
Gissa om jag börjar få ont i magen, av nervositet alltså :)
Nu är det verkligen på allvar, det är snart dags att sälja mitt kära hus för att bli sambo med J på heltid ♥
Vem hade kunnat ana detta liksom, inte jag iallafall.
Jag skulle ju aldrig sälja huset o aldrig flytta därifrån men nu blev det så ändå o det känns så bra !!
 
Försöka sova en stund till innan det är dags att göra sej i ordning för att åka till VC o ta ett pk prov.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0