Blir sååå arg !!

Humöret som var på topp när jag lämnade sängen i morse är nästan helt borta !!

Ni vet när ni var små och hade gjort något riktigt bra och den där härliga känslan man hade inom sej för att man visste att man hade gjort något såååå bra och man var så stolt..
Och sen helt plötsligt kommer det någon som roffar åt sej äran för det ni har gjort !!!

Då känns det för jävligt och man vill helst av allt slå skiten ur den som roffar åt sej äran för allt bra man har gjort... All tid och energi man har lagt ner på detta, mitt svett och mina tårar !!
Till vilken jävla nytta ??!!

Ta åt dej äran för mitt jobb, jag låter dej göra det för jag vet innerst inne att du aldrig någonsin kommer att lyckas så som jag gjort !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0