Jag gillart

Vart ett par timmars eftermiddagsjobb igår, skönt att kunna åka hem och veta att man har gjort allt som man ska förväntas ha gjort. Kom hem runt halv sju tiden och gissa om jag vart förvånad !!
J stod med maten klar när jag släntrade in.  
Han skämmer bort mej till max, jag skulle lätt kunna vänja mej vid att maten står på bordet när en annan kommer hem från jobb och man är trött och gnällig av hunger.
Till middag serverade han ugnstekt fläskfilé och sallad och så ett glas rött till det !! *Det var ju trots allt lill lördag*
Det smakade ljuvligt vill jag lova, han är verkligen duktig i köket min karl.. När han själv vill ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0