Min framtid hänger på samtalet...

Till vanligheten brukar jag sällan vara nervös och trippa runt på tå, eller vad nu man mer gör när man är nervös.. Men idag går jag runt som på nålar, väntar och vill helst bara lägga mej ner och gråta i förebyggande syfte inför samtalet som på ett eller annat sätt kanske är det samtalet som ska förändra mitt liv för all framtid !!
Kommer jag ha något hår kvar innan eftermiddagen om jag redan nu nästan inga naglar har kvar.. *suck*
Kan inte bara dagen gå fort och samtalet komma, NU NU NU helst !!
 
Misstänker att det kommer att bli en lång lång dag så snälla ni, håll tummarna för mej nu och önska mej lycka till.. Tror att jag behöver det, just idag och just nu :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0