Bara att inse den bistra sanningen

Jag kommer aldrig att bli någon topp bloggare det är ett som är säkert !!
Tiden till bloggen tycks oftast vara som bortblåst och sen att faktiskt vända ut och in på hela sitt liv inför allmänheten känns kanske inte alltid det bästa ;)
Neej det är väl kanske på tiden att jag ger upp den drömmen och satsar på en annan karriär inom något jag faktiskt är duktig på.
Har ju faktiskt planer för framtiden men som mycket annat i mitt liv ligger den planen på is ett tag framöver i väntan på X antal olika svar på olika frågor.
Hoppas på att få några frågetecken bortblåsta på tisdag *nervöst!!*
 
Något roligt som hänt den sista tiden ??
Neej det mesta har rullat på som det ska och inget skrivbart har hänt, rätt skönt :)
Eller kanske det har i och för sej, från och med måndag så är jag  o Tjejjan faktiskt äkta Dalbobeta bor !!
Jag som trodde att jag skulle sitta och bli gråhårig uppe i mitt hus på berget, ack så fel man kan ha ibland.
 
Vardagen rullar på i lagom fart och man försöker hinna med så mycket som möjligt på kortast tid typ, känns kanske inte riktigt som att jag gör annat än att jobbar, motionerar, lagar mat, fixar hemmet och sover.. Varje dag ser nästan ut så, så hemma har det inte blivit någon vidare kvalitetstid för mej o J :(
Så imorgon bär det iväg på äventyr med min älskade <3
Kommer att vara så härligt att bara komma iväg och glömma vardagen för en stund och helt enkelt bara bry sej om varandra.
Hoppas bara inte att vädret blir sämre, håller tummarna sten hårt för bra väder trots att vädergudarna har spått SKIT väder till helgen !!
 
Nu ska jag lätta min tjocka umpa och traska ut till lunchrummet för en kopp kaffe innan det är dags att sätta fart med jobb igen, puss på er fina !!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0