Icke önskad påhälsning

Jo det ska gudarna veta att jag hade haft när jag kom hem till berget igår för att fixa några papper inför idag !!
Höll på att trilla omkull när jag såg va VILDSVINEN hade sysselsatt sej med i trädgården :(
Förstår inte riktigt varför de har bökat omkring efter heller när de har en hel skog att springa omkring i o böka bäst de vill *suck*
Sjysst för nästa ägare liksom, ni får vildsvinen på köpet ;)
Neej vars men jag vet ju inte hur man blir av med dom eller om de ens kommer att komma fler ggr heller för den delen, men va jag vet är att de verkligen förstör typ allt som kommer i dess väg !!
 
Detta är bara en bråkdel av hur det ser ut för tillfället hemma i trädgården
 

Ska ta och släppa ut Texas en sista gång innan jag ska åka ner till jobbet ett par timmar, känner mej en aningens bättre idag tack o lov så ska försöka härda ut resten av dagen nere på jobbet :)
Kan ju vara så att man känner sej bättre i psyket om man försöker klara av så mkt som möjligt av det vardagliga trots att man knappt orkar med sej själv.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0