Godis !!

Gissa om jag är sjukt sugen på en stor skål med godis !!
Ge mej, Ge mej !!
 
 
Ni ser ju hur gott det ser ut o jag kan nästan känna smaken bara av att titta på bilden :(
Men NEJ nu får det vara bra med en massa godis o choklad all the time, måste ta tag i mitt nyttiga jag igen o gå ner alla dessa hemska kilon jag har lyckats samla på mej sen jag vart tillsammans med J.
Sen jag träffade J har det blivit många myskvällar med lite smått o gott och en massa goda middagar, plus att man har legat på latsidan väldigt ofta och inte kommit ut speciellt mkt !!
Vet ju att jag inte kan leva så, jag lägger på mej extra kilon direkt o jag vill inte titta mej i spegeln och se dessa kilon på min kropp :(
Det gör ju inte saken bättre heller att man har ett stilla sittande jobb om dagarna så det blir ju inte allt för mkt röra på sej under jobbtimmarna heller tyvärr !!
Men jag har lyckats tidigare så varför skulle jag inte göra det den här gången heller :) ?
Måste kanske kämpa lite hårdare bara just denna gång, o lyckas ÖVERLEVA tills sötsuget har minskat en aning :D
 
Så nu ikväll vart det en powerwalk med Texas på km, riktigt härligt men måste erkänna att det kändes som att jag höll på att döööö flera ggr av andnöd *ler* Tyder på dålig kondis eller vad ;)
 
Tjejjan o Ronja har gått o lagt sej men hör att de ligger o pratar därinne, jaja klockan är inte allt för mkt än så låter de hållas en stund till.
De vart glada förut när jag sa att de kunde vara kvar hemma imorgon bitti och äta frulle i lugn o ro innan skolan :)
Inget vidare kul för dom att sitta uppe på mitt jobb o inte ha något att göra, bättre de kan sova en stund extra.
 
Nehe nu var tydligen hockeyn slut så J tyckte det var dags att bege sej ut en sista gång med Texas innan det vankas en dejt med kudden :D
Så det är bäst jag sliter mej ifrån datorn o följer med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0