Glädjas med andra, va är det ??

Jag blir så TRÖTT på folk som hela tiden måste leta fel på andra o sen sitter och tror att de är så himla perfekta själva.
Förstår inte heller hur det kommer sej att man tycker det är så kul att se när det går åt helvete för andra människor !!
Va hände egentligen med det här att stötta sina medmänniskor i svåra tider ?! Eller bara ge ett leende till en annan för att visa glädje o uppskattning ?!
Ska det vara så svårt att behandla andra så som du själv vill bli behandlad ??
Jag blir verkligen mörkrädd när jag tänker på hur vissa människor beter sej, o de gör ju inte saken bättre att jag syftar på vuxna människor !!
Känns som att det kanske vore på tiden att lämna sandlådan o bege sej ut i vuxenvärlden o vara vuxen nu.
Detta är något som har kretsar runt i huvudet på mej ett tag nu så av den anledningen var jag tvungen att skriva av mej några rader om det :)

Med ett par minuter kvar av frukostrasten o äran att få softa lite så önskar jag er en super fredag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0