Segt denna lill lördag

Jo vars det är det, o så är det kallt ute med ;)
Men på jobbet är jag och det är lika kul som vanligt, håller mej sysselsatt med mina papper och pratar med kunder som frågar efter sina ordnar och sura minner från den vanliga personen.
En helt vanlig arbetsdag i Tinas liv med andra ord :)

Funderar på vad man ska sysselsätta sej med när man kommer hem, finns lite att välja mellan så bäst att få något gjort. Stapla ved får det nog bli och dra ett varv med snabeldraken, med ny påse för den delen med så idag lär det ju iallafall synas att jag har dammsugit !!

Kanske skulle få J till att försöka sej på att få ordning på parabolen med så jag kan spendera min kväll tillsammans med gänget i Greyan.
Sist han var uppe och grejade med den så var jag ju rädd för att han skulle trilla ner från taket, ja menar att hålla på uppe på ett tak när det är halvt storm ute är väl kanske inte att rekommendera ;)

Ska åka förbi svärmor sen och hämta mej några nya lotter, kanske det blir vinst idag istället :D
Hoppet är det sista som överger en !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0