Ny vecka

Härligt det är att sitta här med ett äpple i handen ;)
Nja en tolkningsfråga kanske, ska väl inte klaga allt för mkt då det finns värre ställen jag kunde ha behövt va på.
Men visst hade jag hellre velat ligga kvar i sängen o myst med mina <3 om jag hade kunnat när klockan ringde kvart över fem i morse :)
Men eftersom att svärfar skulle komma vid halv sex och hämta sin matlåda så var det lika bra att masa sej ur sängen o ta tag i dagen.

Känner på mej att detta kommer att bli en helvetes vecka !!
Mkt kvar att göra på berget, så har tagit ledigt onsdag o torsdag för att kunna ägna mej helhjärtat åt att fixa i trädgården och åka o slänga en massa på återvinningen.
Lär straffa sej redigt om jag inte åker ngt till jobbet med under dom dagarna så funderar på att jobba ett par timmar på torsdag morgonen så det inte är allt för mkt att göra på fredan.
Mmm som sagt var, hälsar denna helvetes vecka varmt välkommen !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0