Min fina dotter <3

Hon vet hur hon ska göra sin sjuka mor på glatt humör ❤️
Fröken slog på stort och fixade till chokladpudding till efterrätt :)
Nu ligger vi inne hos henne och kollar på Grease, nästan så jag hade glömt hur bra jag tycker dom filmerna är ;)

Fick en uppiggande nyhet av Mickan förut med, den 2 november bär det av till Vadstena på sexparty :))
Ska bli riktigt kul då jag aldrig har vart på något tidigare !!
Vi har pratat om det flera ggr så därför vart jag riktigt överraskad när hon berättade det.
Måste verkligen säga att den bruden gör mitt liv så där lite ljusare, lite bättre ❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0