God morgon onsdag !!

Efter att ha bråkat med samtliga väckarklockor X antal ggr i nästan en timme så sitter jag äntligen här vid köksbordet och dricker mitt kaffe o äter frulle i hopp om att vakna till liv :)
Snart dags att packa in grejer och hund i bilen och bege sej först ner till jobbet en snabb sväng och sen fortsätta färden ner till berget.
Det står städning och sanering på schemat idag, o förhoppningsvis kommer jag att känna mej en aningens mindre stressad ikväll när vi kommer hem :)
Vore kanon om så var fallet då denna stress kommer att äta mej inifrån och ut annars, o de har jag inte någon större lust med.
Längtar tillbaka till mitt glada jag nu :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0