Förändringar

Knepigt hur saker och ting kan förändras, typ över en natt kan personer ändras och allt man trodde på visade sej vara en lögn !!
Förstår inte längre, hur kunde jag tro att det gick att vandra denna väg livet ut ?!
Kanske man skulle börja behandla folk precis likadant som vissa gör mot mej så kanske de förstår hur ont det gör :(
 
Missförstå mej rätt, jag är ingen genom god människa jämnt !
Även jag kan bete mej som ett svin om jag bara vill men skillnaden är väl att jag försöker hålla hårt i dom som betyder något för mej för jag vet att det kommer en dag då verkligheten nyper tag i en och man har förlorat dom man älskar för alltid.
 
Kanske jag med har förändrats så pass ??
Jo det har jag nog, jag tar inte lika mkt skit av folk längre.
Står upp för vad jag vill med mitt liv, o vill man inte vara en del av det så behöver man det inte.
Varför ska jag hålla folk nära bara för att jag vill ha dom i mitt liv ?? Det är själviskt att tvinga andra människor att vara mina vänner, då är det väl bättre att släppa dom fria så de slipper vara en del av mej.
 
Hålet i hjärtat gör så ont för jag saknar vissa så jäkla mkt men varför sakna någon som inte saknar mej ??
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0