Finner inte ord

Just nu, just precis nu så önskar jag att du satt här mitt emot mej och att du skulle tala om för mej vad jag skulle göra Mamma :(
Känns som att du borde veta hur jag skulle bete mej och göra för att ändra saker o ting ??
Kanske du egentligen inte skulle kunna men jag bara tror det..
 
Är arg, samtidigt som jag är ledsen !!
Varför ska det vara så svårt för vuxna människor att bete sej som just det ?!
 
Sitta och skriva ut en massa lögner över facebook och låta andra tro att man själv är världens bästa människa som aldrig gör fel.
Det är vad jag kallar barnbeteende, eller egentligen inte för jag vet att Emmy skulle aldrig få för sej att göra en sån sak mot någon annan.
 
Vad är det för fel på dej som gör att du kan sitta och skriva en massa skit som saknar grund ?!
Höll på att skriva ner en rad meningar om dej nu men då är jag inte bättre än dej, då sjunker jag till din nivå och ärligt talat.. Jag vill inte vara som du, du och dina lögner äcklar mej och just nu skäms jag över att du har fått kalla dej min vän tidigare !!
Finns inte ord för vad jag tycker man ska göra mot såna människor som dej, men ärligt så tror jag att i slutändan är det du som kommer att sitta och må dåligt när sanningen biter dej i arslet !!
 
Det är synd att jag behöver se ditt fula tryne var och varannan dag, önskar att jag slapp det om jag ska vara ärlig.
Mitt liv skulle vara betydligt bättre om du höll dej sååååå långt bort som du bara kan ifrån det...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0