Ännu en dag

Vankas nere på berget o förhoppningsvis kommer det sen inte vara allt för mkt kvar att göra inför att mäklaren ska ta kort o så ;)

Jag börjar se tunneln på slutet, på eländet som tär på mitt sinne !!
J och jag pratade om att när allt med mitt hus är klart och sålt plus att utbygget på vårt hus här i Dalbobeta är klart så ska vi banne mej unna oss en resa och vila upp oss :))
Gissa om jag tyckte det var det bästa han har sagt den här veckan !!

Jo förresten, flikar väl in här bara att igår hade jag vart rökfri i hela 10 veckor :)) känner mej väldigt stolt över att det har gått så här bra :))
Med det sagt så är det nog dags att ta och borsta tänderna och få på sej något på kroppen så man slipper att åka till jobbet naken ;)
Skulle bli en aningens kallt om umpan då kanske !! :))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0