Vad hinner du på en dag ?

Själv känns det inte som att jag hinner något alls numera :(
Inte ens hunnit med hälften av det som stod på Att Göra Listan kväll !!

Min fråga är, vart får alla sin tid ifrån ??
Min tid verkar typ försvinna eller nåt !!

Men imorgon vankas det stor städning inför helgen, o kanske en eller två tomtar får titta upp ur kartongen ;)
Jäkla J och hans hårda regler angående när man får börja "julpynta", själv hade jag kunnat tänka mej att fixa det som till denna helg men nehe du !!
Inte en dag före veckan innan första advent, så det är bara att vänta o längta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0