Pannkaka !!

Varför vara smart och komma i säng skapligt när man ska iväg på äventyr i morgon ??
Neej det är väl dumt när familjen bortskämda har beställt pannkakor till frukost !!
J är snäll och håller mej sällskap, eller sällskap vet jag inte egentligen.. Det ser mer ut som att han och Texas har styrelsemöte på golvet ;)
 
 
Överlevt veckan har jag med gjort, nu väntas 3 dagar L E D I G T !!
Har nog aldrig någonsin tyckt att det är så motigt att gå till jobbet som jag gör nu, har ont i magen på morgonen när jag vaknar och är allmänt depp på hela situationen.
Så nu känns det bra att det är helg och jag får vara tillsammans med dom som får mej att må bra <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0