På bättringsvägar

Spyerna försvann lika fort som de hann knacka på dörrn.. Mkt knepigt men rätt skönt med vill jag lova :) 
Förra veckan var det ju J som låg med skiten så det var väl inte helt oväntat att en annan skulle åka på skiten heller.. Ska stanna hemma imorgon med för säkerhetens skull, vore träligt om man smittade ner de andra på jobbet bara för att jag ska kunna jobba.
Jag är väl rätt arbetsskadad på så sätt sen man jobbade som barnskötare, fyy säger jag om föräldrar som medvetet lämnar in sina barn med alla möjliga smittor !!
Nä jag anser att man i den mån man kan ska stanna hemma minst en extra dag, för att vara på den säkra sidan att man faktiskt inte smittar ner en massa andra bara för att man själv ska kunna jobba / eller lämnar in sina barn på dagis alternativt skola även att de inte är helt smittfria.. Det är svinigt, tycker jag !!
Sen vet jag själv att det svider bra i plånboken att vara hemma och så men i det långa loppet tror jag att alla skulle tjäna på att fler är hemma en extra dag, misstänker att vissa saker som typ vinterkräksjukan skulle vara lättare att ro på ifall man tänkte på det där.
Men men vad vet jag, egentligen ville jag ju bara säga hej hej bloggen, Jag lever och börjar må bättre :)
Nu vore det nog på tiden att börja med maten så den kanske kan bli klar tills J kommer hem från träningen, pommes och egna hamburgare fick det bli idag.
 
 
 
 
 
Do you wonder who I am?
I'm the one who's in despair
I'm on my way
I'm on my way

Read more: http://artists.letssingit.com/takida-lyrics-willow-and-dead-83wrkvr#ixzz2DQcHFDSe
LetsSingIt - Your favorite Music Community
Do you wonder who I am?
I'm the one who's in despair
I'm on my way
I'm on my way

Read more: http://artists.letssingit.com/takida-lyrics-willow-and-dead-83wrkvr#ixzz2DQcHFDSe
LetsSingIt - Your favorite Music Community


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0