Ord gör ont..

Jag har aldrig pratat skit om dej, om ditt liv och dina val.. Varför då ??
Jo för du var min vän, min bästa vän..
Vid flera tillfällen fick jag höra från flera håll vilka problem du hade med att jag valde att flytta till J.. Han o hans lilla hus !!
Vet du hur ledsen jag vart ??
Neej det vet du inte för jag sa det aldrig till dej, jag slutade höra av mej till dej istället.. Jag tänker inte tvinga dej till att vara min vän, vill du inte ha mej som vän så respekterar jag det.. Fast det gör ont, o jag kommer sakna den vänskapen som en gång fanns...
Kanske du någon dag förstår hur ont dina ord gjorde...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0