För tidiga julklappar

Jo men jag tycks ha vart lite snäll i år ändå eftersom att jag har fått julklappar idag :)
O nu pratar vi inte en utan faktiskt två st !!
Så nu blir det mkt matlagning framöver och så en och annan snaps på det med.. Haha..

Ägnat kvällen åt att experimenterat ihop grunden till en smörgåstårta, som är planerad att serveras till middag imorgon :)

Bortsett från det så har kvällen vart riktigt lugn, bara jag o mannen hemma.
Tjejjan är hos sin faster inatt och kommer hem imorgon.
Vi passade på att ha egen tid förut, var iväg en sväng till Mjölby för lite shopping :)
Hihi jag fick shoppa mat och Tjejjan kläder, kallar det inte riktigt rättvist men någon måste ju handla hem maten.
Av någon konstig anledning tillfaller den uppgiften väldigt ofta lilla mej :)

Neej en dag imorgon med, bäst att sova ett par timmar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0