Den stora frågan

Jag och J myste ner oss i sängen igår kväll för att titta på film men stängde av dvd:n relativt snabbt för vi halkande in på ett samtalsämne som för mej är relativt känsligt.

Barn !!
 
I mitt fall, som det såg ut tidigare, så var det inte allt för bra om jag skulle skaffa fler barn, så innan jag träffade J hade jag ställt in mej på ett liv med en underbar dotter och inga fler barn.
Men så har vi nu, vid flera tillfällen, tagit upp frågan: Ska vi försöka skaffa Tjejjan ett syskon ??

Igår bestämde vi iallafall att vi ska ställa frågan till min läkare, för visst vore det underbart med en liten till i huset :)
Önskar inget hellre, så jag skulle bli förkrossad om det vart ett blankt neej från läkare :(
Men skulle så va fallet så får vi se det så här, har en underbar dotter som jag älskar över allt annat på jorden ❤️
Det finns dom som inga barn har alls.

You are my life my preciuos <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0