Den första snön

Utanför fönstret faller den första snön, jag älskar´t !!
En till som älskar snön är Texas, han fick världens glädjeryck när vi kom ut i morse och skulle ta morgonpromenaden :)
 
 
Katterna vände typ i dörrhålet och stack in igen när de såg att det var vitt ute på trappen.
Lär väl få tvinga ut dom ett par timmar sen, risken för att de river huset är rätt stor annars !!
Dixie är rätt liten men kommer hon inte ut och får spralla av sej så är hon som en bulldoser som plöjer fram genom huset, och det brukar inte vara allt för uppskattat av mannen i huset :)
 
Har ägnat förmiddagen åt att städa av undervåningen lite och fixat det sista med julbelysningen, så nu börjar jag känna att jag kommer i julstämning.
Känns rätt konstigt måste jag medge, ska fira första julen ihop med J och det blir första julen på jag vet inte hur många år som jag inte ska fira jul ihop med päronen :(
Hur ska detta sluta !!
Får inte glömma att detta är faktiskt vad dom vill, och jag är kanske så pass vuxen att det är dags att inse att jag måste respektera deras val i denna fråga, trots att det är riktigt S V Å R T...
Ibland har jag svårt att ta till mej helheten när det är dags att börja förändra saker, förändringar för mej har alltid vart något negativt, jobbiga saker som har gjort mej ledsen.
Vissa förändringar behöver inte alltid vara något negativt Tina, det finns positiva förändringar med !!
Det kommer nog ta tid innan jag vänjer mej helt vid tanken på att jag faktiskt har en helt egen liten familj nu att ta hand om, ler för mej själv när jag tänker så :)
 
Min fina lilla familj ♥
 
 
Ni är meningen med livet, ni är det fina som betyder allt !!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0