Bra start på dagen

Den här morgonen började betydligt bättre än igår, och kanske inte så konstigt heller eftersom att vi myste ihop oss redan vid kvart i tio igår kväll och somnade som små grisar :)
V Ä L B E H Ö V L I G T !!
Känner mej inte lika trött och hängig som jag brukar, hihi är ju känd för mitt morgonhumör, grrr ;)

Va har dagen att erbjuda ??

Förhoppningsvis så ska vi komma iväg till Jysk när jag slutar, en ny byrå står på inköpslistan.
Ska bli gött att inte behöva leva i en resväska längre :)
Men innan det så ska det fördrivas x antal timmar på jobbet först.

Men än så länge kan jag luta mej tillbaka och njuta av att klockan inte är allt för mkt och äta min frukost o dricka mitt kaffe i lugn och ro.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0