Vilka idioter !!

Hur tänker man när man tar bort delar ur Kalle Anka på jullafton ?!
Kalle Anka som vi svenska barn 'är uppväxta med och har som tradition att titta på klockan 15 varje julafton !!
Jag tycker verkligen att det är stora idioter som håller på att styra och ställa i vårat långa avlånga land, hur tänker dom egentligen ??
På luciatågen sa dom att man inte fick klä ut sina barn till pepparkaksgubbar !!
Vad har pepparkaksgubbar med rasist att göra ?? Äter inte mörkhyade pepparkakor ?? Kan inte dom lika gärna vara pepparkaksgubbar istället för tomtar och stjärngossar ?!
 
Neej jag tycker detta har gått över styr, fattar inte varför vi inte kan få behålla våra traditioner så som de är utan att det ska tjafsas om att vi alla som faktiskt värnar om traditionerna här i sverige är rasister !!
Jag är inte rasist, jag vill bara att mina barn ska växa upp och få välja om de vill vara pepparkaksgubbe i luciatåget och framför allt ska dom få stå där på sveriges nationaldag och sjunga den svenska nationalsången !!
 
Bortsett från detta så säger jag god morgon, Nu ska det tittas på julkalendern och dricka upp mitt kaffe :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0