Tant morr kom förbi en sväng

Va jag fullkomligt I N T E älskar när stressen och paniken tar överhanden över mej och tant morr hälsar på och spottar och fräser på herrn där hemma för att han totalt glömde bort att föra över pengar till mej igår kväll !!
 
Egentligen är det ju inte ett stort problem kan man tycka och neej det är det ju heller inte men så kommer vi till allt runt omkring det där lilla obetydliga problemet som gör att tant morr faktiskt uppenbarade sej igen trots att jag har lyckats hålla henne undan rätt länge.
Min bankdosa är kaput igen !!
Så jag kommer inte åt mina pengar som sitter på ett annat konto !!
Jag och J har inte samma bank, så det kan ta ett tag för pengarna att komma fram !!
Jag hinner dessutom inte åka till Mjölby när jag slutar jobba och fixa med varken pengar där eller  bankdosan !!
Så med allt detta kring mej fick detta lilla problem bägaren att rinna över och jag kände hur tant morr växte till sej och fick mej att börja spotta och fräsa på stackars nyvakna J :(
 
Nu i efterhand har jag ju rätt dåligt samvete för att jag vart så irriterad på honom för det är mänskligt att glömma saker, jag själv gör det ju dagligen !!
Grejen är ju den att jag stressar upp mej så förbaskat i tron om att jag inte ska hinna med allt och att allt ska falera och det gör att morran kommer plöjande fram som värsta ångloket.
Eftersom att det är ett tag sedan hon var och hälsade på så kanske J inte blir så sur på mej och förlåter mej fort :)
 
Misstänker att han ligger där hemma och skrattar åt att jag blir så uppstressad över skit saker, det brukar han ju göra menar jag så risken är relativt stor att det är så.
 
Så nu lägger vi den taskiga morgonen åt sidan och taggar för god mat & dryck på Stat i Mjölby i kväll tillsammans med jobbarkompisarna :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0