... Right Now...

Har: Kollat på Greyan...
Luktar: Som man brukar göra efter en dag på jobbet !!...
Gör: Bloggar...
Känner mej: Fruktansvärt trött...
Måste: Sova !!...
Vill: Att det ska bli helg...
Har: Inte lust att ta tag i disken...
Ska: Ta tag i den iallafall *suck*...
Tittar: Inte på något...
Saknar: Just nu, ingenting ...
Borde: Bli duktigare på att röra på mej !!....
Ser: Sliten ut...
Älskar:Min fina familj ❤️
Undrar: Vad läkaren kommer att säga när jag pratar med honom *börjar bli skapligt nervös*...
Vill ha: Ett hembiträde som skulle ha tagit hand om disken !!...
Är: Sååå lycklig ♥...
Drömmer: Just idag, inte om något...
Blek: JA!
Hatar: Att jag är sååå trött !!...
Nu: Säger jag puss o heej...
Ni: Ha en fortsatt trevlig kväll...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0