Mmm hade jag inte vetat bättre så...

Har tampats med illamående till och från i flera veckor nu !!
Grrr.. Ska det aldrig gå över ?!

Hade jag inte vetat bättre så hade jag börjat grunna på om det inte låg en liten J i magen, Haha de på jobbet har ju redan bestämt att jag är med barn och att det snart kommer en liten mini J :)
Neej än så länge väntar vi inte tillökning i familjen men snart kanske *ler*

Känns rätt härligt att det är fredag och kortdag !!
Fredagsfika vankas de i eftermiddag och ikväll ska vi baka ut pepparkaksdegen jag och Tjejjan gjorde igår och så hörde jag att det skulle bastas ikväll med ;)

 

 

Ser inte så aptitlig ut just där men den luktade för gott våran pepparkaksdeg ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0