Luciamorgon

Vart och tittat på vår vackra dotter som har gått luciatåg här på morgonen.
I år var det årskurs 5 som fick äran att lussa för skolan med, kul att de varierar lite :)
Alla barn var kanon duktiga, en stor eloge till er alla !!
För att respektera dom föräldrar som ej vill att deras barn kommer ut på nätet så lägger jag inte ut några bilder från morgonen.
Kan bjuda på en bild på renkrukan jag fick av J igår, han är för go o han skämmer bort mej med alla tänkbara grejer :)
Nu styr jag bilen till egbola för att lämna en överraskning till Tjejjan o sen tänkte jag ta en kaffe hos svärmor innan det är dags att börja jobba.



Kommentarer
bookofems.blogg.se

åh viilken fin!

Svar: Aaa visst va den !!
Tina Nilsson

2012-12-14 @ 20:37:20
URL: http://bookofems.blogg.se/
Amalia - Toppbloggare och tonåring

Haft en bra dag? :)
Kika gärna in hos mig och skriv en kommentar eller två! <3
kram

Svar: Dagen har vart bra :) Hos dej ? Absolut att jag gör ;)
Kram kram
Tina Nilsson

2012-12-14 @ 21:23:09
URL: http://amalias.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0