Första december

Idag skulle jag minsann ha blivit väckt med kaffe på sängen men icke då, min morgon började halv 7 när J: s väckarklocka började ringa och efter att ha försökt stänga av den X antal ggr så gav jag upp och gick upp självmant för att fixa kaffet och ta ut Texas på sin morgonpromenad.
 
Morgonen vart ju då inte riktigt som planerat men lika bra mår jag för det och har hunnit få i gång en maskin tvätt, fått i gång diskmaskinen och ute håller killarna på att få bort resterna av berget vi sprängde för en tid sen ;)
Kommer bli assa bra när berget är borta och vi är en bit närmare vårat utbygge, wiieehoo !!
När vårat vardagsrum står färdigt ska jag och syster ha twilight kväll hemma, längtar tills den dagen vill jag lova :)
 
Snart är det dags för första avsnittet av julkalendern, Mysteriet på Greveholm - Grevens återkomst !!
 
 
Hoppas denna julkalender är lika bra som första Mysteriet på Greveholm :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0