3 Advent

Det har vart en rätt knepig söndag med X antal konstiga utbrott, vet inte vad som händer med mej alltså !!
Det började först när jag och J satt och gick igenom alla frågor som jag ska ta upp med läkarn imorgon.
Känner mej inte det minsta nervös eller så, däremot är jag sååå otroligt rädd att han ska sätta stopp för en av få drömmar jag så gärna vill genomföra :(
Så allt slutade med att jag satt där vid bordet och ill tjöt och tyckte att livet var hårt och orättvist.

Jag känner faktiskt så ibland, jag tycker att livet är riktigt orättvist vid vissa tillfällen och jag tycker faktiskt oxå att det är helt okej att tycka så ibland.
Oftast gäller det bara en dag eller två och sen brukar jag bli mitt glada jag igen :)
Idag tog det inte ens 20 minuter innan jag satt och skrattade åt eländet istället, tur J finns där även om sånt här tjejelände inte alltid är hans grej !!
Han kanske inte alltid förstår men han gör alltid vad han kan för att hjälpa.

Sen när jag hade lugnat ner mej åkte vi hem till päronen för att lämna av lite knäck och säga Heej, o yeah va bra det typ slutade.
Den härliga 11 års trotsen togs upp på tal och efter en stund kände jag hur tårarna tog över, det är inte lätt att göra allt rätt enligt regelboken och det är verkligen inte lätt att vara den perfekta föräldern !!

Så idag har jag ägnat mej åt att storma runt i känslornas land men det känns bättre nu :)
Våran trotsiga tös är hemma och allt är som det ska <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0