Heej Heej surkärring !!

Nyligen hemkommen från en trevlig visit hos svärmor med gofiiika och en massa att prata om :)
Blir ju inte så mkt prat när man springer in för att köpa den där grädden som alltid saknas till middagen eller fixa frimärken till fakturorna som ska skickas.
Kändes efteråt att jag verkligen var i stort behov av att prata av mej och att någon förstod alla de där jobbiga känslorna samt ilskan jag har inom mej, den där ilskan som min J fick smaka på tidigare ikväll :(

Välkommen hem till sur kärringen älskling !!
Tror han måste ha tänkt så :)
Det är som jag har sagt hela tiden, när jag som minst förtjänar det så älskar han mej och får mej att känna mej sååå älskad <3

Nu känns allt mkt bättre iallafall och jag ska nog överleva morgondagen med, sen är det ju helg med.
Och på lördag kan jag nog lova lite roliga bilder, ska nämligen på sexparty med min goa gumma imorgon kväll !! :))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thelifeoftinah.blogg.se

Love Is What´s Holding This Family Together <3

RSS 2.0